En cuatro dias me volveré a Holanda - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Ralf klein breteler - WaarBenJij.nu En cuatro dias me volveré a Holanda - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Ralf klein breteler - WaarBenJij.nu

En cuatro dias me volveré a Holanda

Door: ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf

26 Mei 2009 | Venezuela, Caracas

Mis amigos,

Nog 4 nachtjes en ik ben weer in NL. Hoor dat het mooi weer is daar, maar zal toch ff wennen zijn na elke dag 32-33 graden wat we nu al zo 2-3 weken hebben.

Caribische kust is fantastisch. Heerlijk ontspannen, lekker water, aardige mensen.

Daarvoor in Ecuador ook aardige avonturen beleeft. In Baños downhill (en veel te veel uphill), bekaf gemountainbiked het amazone bekken in. Super.. In Quito weer gemeet met Elke, ouwe schoolmaat van Tim en mij die ook op reis is in Zuid Amerika op dit tijdstip. Quito was eigenlijk best cool, we zijn daar naar de evenaar geweest waar je een ei rechtop kon neerzetten (kan nergens anders ter wereld.. probeer maar!) en nog meer grappige experimentjes (Coriolis enzo).

Ook hebben we wat coole sport evenementen bezocht. Tennis Davis cup in Quito: Ecuador vs Peru. Vet cool! en de WK kite en wind surfen hier op Isla Margarita.. die lui zijn goed..

Nou, fotos zijn te vinden op http://www.mijnalbum.nl/Album=NJBOVACN (achterin album). Fotos van de caribean zijn nog niet toegevoegd, want dat werkt hier niet.. komt in NL wel.

Hasta pronto,

Ralf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ralf

Eindelijk.. 5 maanden trekken door Zuid-Amerika: Argentina, Chili, Bolivia, Peru en daarna zien we wel weer!

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 1131
Totaal aantal bezoekers 6496

Voorgaande reizen:

28 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: